09.00 – 18.00

ראשון – חמישי

טלפון

054-4331772

מקרקעין

מקרקעין

רכישת דירה חדשה בפרויקט מקבלן

 במקרים רבים רוכשים נוטים להסתמך על עורך הדין מטעם הקבלן, במחשבה שהוא פועל מטעמם – הדבר אינו נכון, על רוכש דירה להתלוות בעו"ד מטעמו על מנת שיבצע את הבדיקות עבורו בלבד.

כל האמור מתייחס גם במסגרת רכישת דירה חדשה מקבלן- הניסיון של המשרד מאפשר ללקוחותיו למקסם את זכויותיו במסגרת רכישת הדירה תוך חתימה על הסכם עם תנאים משופרים משמעותית, הכל תוך הקפדה על מקצועיות ואוירה טובה, נינוחה ומקצועית המאפשרת עסקה משתלמת, המותירה את הצדדים להסכם עם תחושות טובות להמשך דרכם המשותפת. השירות כולל ליווי של הרוכשים בשלבי ניהול המו"מ מול הקבלן, וכן, בדיקה מקדמית, מקיפה ויסודית של הבטוחות בעסקה בנוסף למצב המשפטי (שעבודים משכנתאות, עיקולים) והתכנוני (זכויות בנייה, היתרים, צווי הריסה) של הנכס אותו מבקשים לרכוש.

עו"ד דוד וקראט ייצג בעסקאות נדל"ן רבות. הייצוג שניתן היה במסגרת רכישת דירות קבלן מפרויקט, "על הנייר" כמו נכסים בנויים בנוסף לעסקאות יד שנייה- מכירה וקניה.

במרבית הפעמים נדרשים פתרונות המצריכים מיומנות ויצירתיות מצד עורך הדין המטפל בעסקה על מנת על לשמור על העסקה במסלול ולהביא אותה אל קו הסיום בבטחה ובדרכי נועם.

צור קשר

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue